BBQ bij Whitehouse.

Op vrijdag 17 juli sluiten we gezamenlijk Q2 af met een gezellige zomer-BBQ bij Whitehouse.
Je bent van harte welkom samen met je partner en kinderen. De BBQ vindt plaats van 16:00 tot 21:00 uur.
Graag ontvangen wij je aanmelding t/m maandag 1 juni, zodat wij de catering en activiteiten kunnen organiseren.
Wij kijken ernaar uit om samen de zomer in te luiden!